2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Η παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου καθιερώθηκε το 1966, ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλύτερων για το παιδικό βιβλίο.
Τα βιβλία είναι αδιαμφισβήτητα θησαυρός που προσφέρουν γνώσεις, οξύνουν το πνεύμα, αναπτύσσουν την φαντασία και ψυχαγωγούν.
Παρακολουθήστε εδώ μια παρουσίαση
Τα βιβλία είναι αδιαμφισβήτητα θησαυρός που προσφέρουν γνώσεις, οξύνουν το πνεύμα, αναπτύσσουν την φαντασία και ψυχαγωγούν.
Παρακολουθήστε εδώ μια παρουσίαση
ttps://www.slideshare.net/IoannaChats/ss-33038374?ref=http%3A%2F%2Ftaksiasterati.blogspot.gr%2F2014%2F04%2F2.html&fbclid=IwAR1iw7fmCzuHNx0RMQhfrboIQp__gpWW-CXTz__VsAIIlbokCk865iua7q8
ΔΡΑΣΗ 1
Ποιός/α είναι ο/η αγαπημένος/η σας ήρωας/ίδα παραμυθιού; Αν θέλετε, μπορείτε να μας τον παρουσιάσετε λέγοντας μια χαρακτηριστική του φράση, κάνοντας ανάλογες κινήσεις ή
ακόμη φροντίζοντας να φορέσετε κάτι χαρακτηριστικό.Θα δούμε το βιντεάκι και θα προσπαθήσουμε να μαντέψουμε ποιόν/ά υποδύεστε. Το βιντεάκι στείλτε το στην ομαδική στο messenger.
Ποιός/α είναι ο/η αγαπημένος/η σας ήρωας/ίδα παραμυθιού; Αν θέλετε, μπορείτε να μας τον παρουσιάσετε λέγοντας μια χαρακτηριστική του φράση, κάνοντας ανάλογες κινήσεις ή
ακόμη φροντίζοντας να φορέσετε κάτι χαρακτηριστικό.Θα δούμε το βιντεάκι και θα προσπαθήσουμε να μαντέψουμε ποιόν/ά υποδύεστε. Το βιντεάκι στείλτε το στην ομαδική στο messenger.
ΔΡΑΣΗ 2
Ας κάνουμε λίγη γυμναστική χρησιμοποιώντας βιβλία (πάντα με προσοχή) . Ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιήστε βιβλία που είναι ήδη λίγο "ταλαιπωρημένα".
Ας κάνουμε λίγη γυμναστική χρησιμοποιώντας βιβλία (πάντα με προσοχή) . Ίσως είναι καλύτερα να χρησιμοποιήστε βιβλία που είναι ήδη λίγο "ταλαιπωρημένα".
Διανύουμε μία απόσταση ισορροπώντας ένα βιβλίο στο ένα μας χέρι, σα να κρατάμε ψηλά ένα δίσκο σερβιρίσματος. Χρησιμοποιούμε μία φορά το δεξί χεράκι και μία φορά το αριστερό.
Ας προσπαθήσουμε να προχωρήσουμε στα τέσσερα κρατώντας το βιβλίο στην πλάτη μας. Να δοκιμάσουμε να το κρατήσουμε στην κοιλιά μας κάνοντας "γέφυρα"; Μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς να μας πέσει; (μπορούμε να βάλουμε και κάποια εμπόδια στη διαδρομή, αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας). Να θυμηθούμε αυτό που είχαμε κάνει και στο νηπιαγωγείο μας: περπάτημα ισορροπώντας το βιβλίο στο κεφάλι. ΔΕΝ πρέπει να βιάζεστε για να μη σας πέσει το βιβλίο. Θυμάστε;
Ας προσπαθήσουμε να προχωρήσουμε στα τέσσερα κρατώντας το βιβλίο στην πλάτη μας. Να δοκιμάσουμε να το κρατήσουμε στην κοιλιά μας κάνοντας "γέφυρα"; Μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς να μας πέσει; (μπορούμε να βάλουμε και κάποια εμπόδια στη διαδρομή, αν θέλουμε να αυξήσουμε το βαθμό δυσκολίας). Να θυμηθούμε αυτό που είχαμε κάνει και στο νηπιαγωγείο μας: περπάτημα ισορροπώντας το βιβλίο στο κεφάλι. ΔΕΝ πρέπει να βιάζεστε για να μη σας πέσει το βιβλίο. Θυμάστε;
ΔΡΑΣΗ 3
Τέλος, μιας και μιλήσαμε για "ταλαιπωρημένα" βιβλία, μήπως είναι ευκαιρία να τα "γιατρέψετε"; Μπορείτε να πάρετε κολλητική ταινία και ψαλίδι για να επουλώσετε τις "πληγές" τους.
Τέλος, μιας και μιλήσαμε για "ταλαιπωρημένα" βιβλία, μήπως είναι ευκαιρία να τα "γιατρέψετε"; Μπορείτε να πάρετε κολλητική ταινία και ψαλίδι για να επουλώσετε τις "πληγές" τους.
Μπορείτε να δείτε το παραμυθι "ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ"
https://www.youtube.com/watch?v=86SfCcVPbP4
https://www.youtube.com/watch?v=86SfCcVPbP4
1η Δραστηριότητα:
Διηγηθείτε την ιστορία με λίγα λόγια
Διηγηθείτε την ιστορία με λίγα λόγια
1. περιγράψτε τις εικόνες του παραμυθιού
2. συζητήστε για τους ήρωες και τα συναισθήματα τους
3. περιγράψτε το δικό σας συναίσθημα μετά την αφήγηση του παραμυθιού
4.ζωγραφίστε το τέλος της ιστορίας
5.ζωγραφίστε τους αγαπημένους σας φίλους και γράψτε τα ονόματα τους
6. γράψτε σε ένα Α4 τον τίτλο που θα δίνατε σε αυτό το παραμύθι και γίνετε οι εικονογράφοι του εξώφυλλου.
2. συζητήστε για τους ήρωες και τα συναισθήματα τους
3. περιγράψτε το δικό σας συναίσθημα μετά την αφήγηση του παραμυθιού
4.ζωγραφίστε το τέλος της ιστορίας
5.ζωγραφίστε τους αγαπημένους σας φίλους και γράψτε τα ονόματα τους
6. γράψτε σε ένα Α4 τον τίτλο που θα δίνατε σε αυτό το παραμύθι και γίνετε οι εικονογράφοι του εξώφυλλου.
Πόσα ξέρεις για τα παραμύθια;
από το blog της συναδέλφου εδώ
Καλή επιτυχία Περιμένουμε με χαρά τις δημιουργίες σας
εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου